štvrtok 16. augusta 2012

Ovocná čokoláda

Čo mám na lete úplne najradšej - čerstvé ovocie. Milujem chodiť po trhu a obzerať všetko možné, vyberať melóny, cítiť vo vzduchu vôňu jahôd a malín...

Osobne mám rada len tak si nakrájať plnú misku ovocia a schrúmať to na večeru. Pre mlsné jazýčky mojich detí a manžela som však rada, že som objavila recept na "raw-nutelu", či skôr by som to nazvala "surový čokoládový puding".


Čo potrebujeme:
1 avokádo
2 banány
kakao
na osladenie med, sirup z agáve a pod.

Postup je úplne jednoduchý:
Všetky suroviny dáme do mixéra a mixujeme, kým nám nevznikne pudingovitá hmota. Dosladíme podľa chuti, podľa mňa ani netreba, banány sú sladké dosť :)

Nakrájané ovocie si potom môžeme namáčať v tejto čokoláde, alebo dať do misiek a preliať ako klasickým pudingom. Prípadne si nátierku natrieť na chlieb, ako zdravú alternatívu nutely.
Pre mňa bol tento recept jedným z prvých, ktoré ma presvedčili, že surová strava je mňam :) Dúfam, že zachutí aj Vám!


Dobrú chuť a krásne dni!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára