nedeľa 26. augusta 2012

Vintage kvetináče

Kúpila som si krásne fialky a jediné, čo im ku dokonalej kráse ešte chýbalo, boli pekné kvetináče. Bolo to už pred rokom, v tom čase sme práve zariaďovali náš nový dom, fialky som plánovala umiestniť do kuchyne, tak som chcela, aby aj kvetináče ladili. Kuchynská linka je vo farbe vanilka s patinou, tak poďho vyrábať patinované kvetináče :)



Použila som hlinené kvetináče, ktoré som najprv jemne ošmirgľovala, potom natrela bielou farbou, po zaschnutí opäť zľahka ošmirgľovala a hubkou namočenou v patinovacej farbe len zľahka klepkala po kvetináči, aby vznikol patinovaný efekt. Potom som si vytlačila štítok s názvom rastlinky, trochu ho pokvapkala kávou aby aj papier dostal "vintage nádych", po zaschnutí nalepila na kvetináč a hotovo :)




Krásne dni prajem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára