utorok 4. decembra 2012

"Sugarfree" adventný kalendár

Chcela som netradičný adventný kalendár... jednak preto, že ani bežne cez rok nejdeme sladkosti denne a jednak preto, že advent má byť o očakávaní a príprave na Vianoce, nie o pravidelnom prísune cukru. A tak vzniklo toto :)



Najprv som musela navymýšľať 24 spoločných aktivít, aby boli primerané veku a tak... Potom som to vytlačila, vystrihla a zo zadnej strany napísala čísla. Okrem toho si deti z farebných papierov vystrihli vianočný stromček. Na každý deň teda máme nejakú aktivitku, ktorú keď splníme, deti dostanú nálepku a môžu ňou ozdobiť stromček. 



Efekt to má hneď dvojaký - trávime spolu krásny čas večer ako rodina a deti sú akurát v tom nálepkovacom období, takže ešte viac ich zaujíma samotné postupné vyzdobovanie stromčeka :)

Ak chcete, môžete si moje úlohy stiahnuť a vytlačiť alebo sa nimi inšpirovať.
Prvá časť
Druhá časť
(ak by sa to nedalo stiahnuť, dajte vedieť, len prvý raz testujem google drive :))

Prajem krásne adventné dni!



2 komentáre:

  1. Majka, mile a zdrave, urcite niekedy aplikujem aj u nas, aj ked moje deti su o dost skazenejsie a neviem, ci ocenia...a mozno budem prekvapena.Tebe prajem, nech Vam to vydrzi /sugar free/ co najdlshie, idealne navzdy. :-D
    zuzus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi určite ocenia ;) a zas ani náš nie je 100% sugarfree, veď hneď prvá fotka ma usvedčuje ako ich navádzam na horúcu čokoládu :D zámer bol ale o tom, aby nás to viedlo k tráveniu spoločných chvíľ, nie tak o tom, či s cukrom alebo bez ;)

      Odstrániť