pondelok 18. februára 2013

"Instantná" ryžová kaša

Nedávno mi prišiel pod ruky tento recept. Už týždeň sme trčali doma, dokolečka si podávali bacily, chytali ponorkové stavy a varenie bolo to posledné, po čom som  túto dobu túžila. Ryžu moje deti môžu, kašičky tiež, vyzeralo to na rýchly recept, tak mi to prišlo ako úplne skvelá voľba. Akurát, už klasicky, vyrobila som si úplne novú verziu.
Ako prvé sme nemali jasmínovú ryžu, použila som celozrnú. Potom sme nemali mlynček na obilie, použila som mlynček na mak, utiahnutý čo najslabšie. No a kašu som vylepšila kokosovým mliekom.



Takže sumár mojej rýchlej celozrnej ryžovej kaše:

hnedá ryža
kokosové mlieko
čokoláda (ozaj odporúčam tú z Lidlu, super zloženie, super chuť)
hnedý cukor podľa chuti
a na vrch kompótové ovocie

Presné množstvá neviem, robila som čisto od oka.... Ryžu som teda pomlela na makovom mlynčeku, zaliala vodou a miešala a dolievala kokosové mlieko a stále miešala, až pokým nevznikla kaša a ryža už nechrumkala pod zubami. Trvalo to viac ako tie tri minúty spomínané v originálnom recepte, ale aj 6-7min. mi pripadalo stále v norme. Potom som prihodila nastrúhanú čokoládu a dochutila cukrom. Ozdobili sme broskyňami z babičkinych zásob a mňamka je na svete!

Prajem dobrú chuť a nech tá zima už konečne skončí!!! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára