nedeľa 12. augusta 2012

Pudingová bábovka

Vonku sa nám nejak ochladilo, a tak sa mi žiada napiecť za nedeľným obedom niečo sladké. Ideálna mi v túto chvíľu prišla bábovka.

Tento recept mám od svojej mamky - z detstva mi ostala v pamäti zapísaná, ako neskutočne jemnučká. Vhodná je aj pre celiatikov, neobsahuje žiadnu múku. Tak nech sa páči :)



Potrebujeme:
5 vajec
1 pohár práškového cukru
3 pudingy (príchute môžu byť rovnaké alebo aj rôzne)
1 dcl oleja
prášok do pečiva

Postup je jednoduchý:
Žĺtky zmiešame s práškom do pečiva a necháme nabobtnať. 
Z bielkov ušľaháme sneh.
Pridáme práškový cukor a opatrne prilievame olej.
Nakoniec pridáme žĺtky.
Teraz máme dve možnosti - ak máme 3 rovnaké pudingy, zľahka ich vmiešame do hmoty. 
Ak máme pudingy rozdielne, cesto si rozdelíme na tri časti a do každej vmiešame puding inej príchute.
Cesto potom postupne vlievame na formy, špajľou môžeme jemne premiešať, aby nám vznikol zaujímavý trojfarebný vzor.
No a pečieme. Nie dlho, aby nepreschla. Presný čas však neuvádzam, lebo mám dojem, že v mojej rúre sa vždy všetko akosi dlho pečie. Pri 170° by malo byť ok takých 15-20minút. Ale istotne skúste pichnúť špajľou a keď je suchá, tak je hotovo :)

Dobrú chuť a krásne dni!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára