pondelok 3. decembra 2012

Som fit, som jumping!

...takéto bolo heslo akcie, kde som sa nedávno ocitla. O tom, že nejaký takýto šport existuje som sa tiež dozvedela len o niečo skôr. Takže keď som dostala pozvanie nafotiť akciu s názvom "Jumping maratón", už len zo zvedavosti som tam musela ísť :) 


100 trampolín pokope som si nedokázala ani v sne predstaviť! Ale už si nemusím predstavovať, videla som na vlastné oči :)

Tak podˇme na to, trénerky (a tréner) sú nachystané


 začneme zľahka rozcvičkou, zatiaľ to vyzerá pohodovo
 

postupne sa tempo zvyšuje, energia v telocvični fantastická :)


vonku sa zatiaľ odekorovala jedna ukážková trampolína

 

 dve hodiny hopsania veru dajú zabrať a pred nami ešte jedna

 

len pani inštruktorka sa stále usmieva :)


...a presviedča nás, že je jumping ozaj pre všetkých, aj pre milovníkov folklóru :) 


 

...pre veľkých aj malých ;)





tak si to teda zdokumentujeme



 aaa potlesk pre všetkých, čo to zvládli do zdarného konca!


na záver to najlepšie, tombola


prvou cenou bol víkendový relax pobyt, radosť veľká, výherkyňa si ho poctivo vyskákala :)


 posledná spoločná foto a hurá domov!



Musím povedať, že už len prítomnosť na tejto akcii ma nabila perfektnou energiou. Ľutovala som len jednu vec - že som si nezobrala tepláky ;)

A tak keď niekde vo svojom okolí objavíte, kde sa jumping cvičí, neváhajte, choďte, skáčte a užívajte si všetky endorfíny s tým spojené :)

Krásne dni prajem!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára