utorok 1. januára 2013

Péefko

Prvý január má pre mňa také zvláštne čaro... vždy si želám, aby bol ten nový rok lepší ako ten, čo práve skončil, vždy cítim nadšenie, akoby som zase raz dostala šancu začať odznova, s čistým štítom... Napriek tomu na konci toho roka, ktorý som s nádejou vítala, mávam pocit, že to nebolo ono, že nič z januárových predsavzatí nevyšlo, že zas potrebujem ďalší nový rok, aby sa to zlepšilo.

Tentoraz to nebolo iné. Rok 2012 bol pre mňa v mnohom obohacujúci, ale zároveň aj mimoriadne náročný . Chvíľami som priam dúfala, že 21.12. príde ten koniec sveta :) Ale neprišiel. Prišiel mi však zaujímavý email. V predmete správy bolo napísané: "Začína najlepší rok Vášho života - rok 2013" A vtedy mi to docvaklo. Každý rok len dúfam, prajem si, ale zvyčajne tomu skutočne neverím - a toto treba zmeniť! Preto tento rok začínam s presvedčením, že začína najlepší rok môjho života. Píšem si to na prvú stranu diára a píšem to aj sem, nech na to nezabudnem :)




 
Dnešok začal priam ideálne na nácvik pozitívneho prístupu :) V noci vypadla elektrina, takže nehrial kotol a ráno sme sa zobudili do príjemných 15°C. Trochu pomohol kozub, potom došli aj páni z elektrární a poruchu opravili. A ja som sa "hecla" a vyšla si trochu pofotiť zamrznutú prírodu. 

Takže asi takto. Všetko je otázka prístupu a viery. A ja už teraz VIEM, že práve začal ten najlepší rok môjho života! A to isté prajem aj Vám!

Majte krásne dni!


2 komentáre:

  1. čítaš mi myšlienky:)

    Budem rada ak sa prídeš ku mne pozrieť, práve u mňa prebieha aj moja prvá giveaway:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ;) mrkla som a mrknem aj nabudúce ;) nech sa Ti darí!

      Odstrániť